'Naaien & Stikken' Workshop

Zaterdag was het zover, de BoekRelease van het nieuwe boek 'Naaien & Stikken'! En ik was uitgenodigd voor de bijbehorende Workshop die door uitgeverij Tirion werd georganiseerd ter promotie van het Boek. Zo leuk! Dus op zaterdag ochtend verzamelden zich een stuk of 14 Bloggers bij Textielstad in Tilburg. Een waar Stoffen & Fournituren Walhalla, niet zo ver van huis, waar ik niet eens het bestaan vanaf wist!

Bij binnenkomst kreeg iedereen het boek 'Naaien & Stikken', een boek dat oorspronkelijk uit Engeland komt en hoort bij het tv programma The Great British Sewing Bee. Echt een leuk programma om te volgen, helemaal over naaien, en zo lekker kneuterig Brits (vanavond weer te zien op BBC2!) ;-)


In het boek staan 30 projecten uit het tv programma. Er staat vooral kleding in, maar ook een paar projecten voor in huis en de meeste zijn makkelijk te maken. Bovendien is het ook nog eens een prachtig boek om te zien, heel dik en mooi vormgegeven!


Tijdens de Workshop maakten we allemaal een project uit het boek. De meesten maakten een kookschort, waarvan er een makkelijke en een iets moeilijkere versie in het boek staat. De leuke Londen Stof komt van Textielstad, die de stoffen en fournituren voor deze dag beschikbaar stelde.


Hier zie je een aantal Bloggers die ijverig aan de slag zijn met hun Schorten en een overzicht van een gedeelte van Textielstad. Een Stoffen Walhalla, maar dat zei ik al! 
Ik heb echt een Topdag gehad zaterdag! Gezellige Bloggers, de hele dag achter de Naaimachine werken, een goede organisatie door Tirion en Textielstad en een mooi Boek en Schort rijker. Heerlijk :-)


Binnenkort lees je hier een volledige review over het Boek en zie je mijn Schort in volle glorie ;-)

Voor wie niet kan wachten
• Een voorproefje van Naaien & Stikken zie je HIER
• Het boek is HIER te bestellen
• Het programma Great British Sewing Bee wordt elke dinsdag om 21.00 uur uitgezonden op BBC2

8 opmerkingen:

  1. Nice :-) Was leuk om je een keer in het echt te ontmoeten!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees dit echt precies op tijd! Meteen even gezapt naar BBC2, lekker Brits :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om dit zo te lezen. Lijkt me erg leuk om hieraan mee te doen. Ben benieuwd naar je schort.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen! En leuk om jullie allemaal te ontmoeten :) Ik ga mijn binnenkort wagen aan de jurk (die met de polka dots in het boek) die lijkt mij zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was erg benieuwd naar het boek, bol.com kwam het brengen maar kan niet op site om de patronen te downloaden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lukt er precies niet? Op de site komen of het patroon downloaden?

      Verwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!