Een nieuwe QuiltCursus!


Achter de schermen ben ik plannen aan het smeden om in 2015 een nieuwe online QuiltCursus te organiseren. Ik heb nog steeds goede herinneringen aan de Cursus van 2013. Het was zo leuk en gezellig om te doen, echt een gezamenlijk project met de deelnemers! En nog steeds zijn er af en toe dames die aan de Quilt willen beginnen. Daarom in het nieuwe jaar weer een nieuwe Quilt.

De Quilt die ik in mijn hoofd heb om te maken is een moderne, met geometrische vormen. De basis wordt zwart/wit, met een keuze uit drie kleuren-schema's: blauw, rood en naturel. Hoe alle blokken er precies uit gaan zien weet ik zelf ook nog niet. Maar de Blokken worden opgebouwd uit vierkantjes en/of driehoeken. Heel rechttoe rechtaan dus, en daardoor ook zeer geschikt voor echte beginners!

Dit zijn de kleurvoorbeelden die ik uitzocht: blauw tinten, naturel en rood/ paars tinten

Iedereen die wil leren Quilten kan meedoen, de eerste StofPakketten komen aan het begin van januari beschikbaar in de Webshop. Ook meedoen met alleen het PDF Patroon is mogelijk!

Binnenkort lees je meer over de voorbereidingen. Wil je alvast meer details weten, dan kan dat op de QuiltCursus 2015 pagina hierboven. Ook kun je de Cursus volgen via Facebook, of schrijf je in voor de Nieuwsbrief. Dan ontvang je bovendien in de bevestigings-mail een PDF met meer informatie over de Cursus en over de benodigdheden.
Ik heb er al zin in!